divendres, d’agost 02, 2019

DE MILÀ A VENÈCIA. DIA 5.

Ens despertem a Verona i hi fem un últim passeig. Anem cap al Castellvecchio i tornem a donar un vol per l'Arena, i poc més, ja que hem de marxar cap al destí final: Venècia.
Arribem fins dins de Venècia mateix, doncs hem reservat un dels pàrquings de l'entrada. Aparquem, agafem el vaporetto i anem fins a l'hotel, que tenim al costat del pont de Rialto. Deixem les maletes i a passejar! Anem directes cap a la plaça San Marco, donant un tomb pels carrers més céntrics. Més tard, agafem un vaporetto (traiem el tiquet diari de viatges il·limitats) cap a l'illa de Burano, passant pel costat de Murano. Burano és una pintoresca illa de cases pintades de colors. Després de fer-hi un tomb tornem cap a la parada del vaporetto, i com tothom fa cua per tornar, nosaltres anem fins Torcello, gairebé sols al vaixell. Hi donem un petit vol, i de tornada, prenem seient, doncs quasi som sols tranquil·lament, esperant que a Burano s'ompli altre cop. Retornats a Venècia fem un altre vol i sopem davant el mar. Passejant retornem a l'hotel, a l'espera del darrer dia de viatge.